Rapport från Moa

Igår körde jag (Moa) mitt 12 licenslopp, jag hade springspår 6 med Tattan. 
Igår startade vi från distansen 1640 istället för 2140 som vi brukar, det gjorde vi för att öva på att få volta på andra sidan banan.
Tattan kändes väldigt fin i loppet igår hon ökade på bra när jag bad henne och vi gjorde vårt bästa hela tiden. Vi låg andra utvändigt hela loppet vilket jag är väldigt nöjd med! 
Igår hade vi även vårt prov, jag var väldigt nervös inför provet men det gick super bra och vi båda blev godkända vilket även betyder att vi har klarat licenskursen ! eftersom vi har 10 godkända lopp.Att ta licens är nog det roligaste jag har gjort man lär sig super mycket och lär känna hästarna ännu mer hur dom funkar på banan osv.
Nu har vi två lopp kvar och jag hoppas dom går lika bra. ☺️
// Moa

Trackback
RSS 2.0