Rapport från Ida

Blogginlägg:

Hej alla!
Ida i 3H här ☺ I tisdags var ju vi och körde tävling på Sundbyholm travbana, där jag körde Prinsen och Blomman. Prinsen skulle jag köra i kvallopp och på honom hade vi halvstängt på för att han skulle springa på lite. Tyvärr var det lite krångel i volten innan vi kom iväg så när vi väl kom iväg så hoppade han till galopp. Han behövde springa 1.23,0 för att klara kvalet och han sprang på 1.23,7, vilket kändes lite surt. Dock så var han duktig, lite seg bara.

Blomman var fin, henne körde jag i lopp 10 (autostart) och hade spår 7 med. Hon hade rycktussar och vanlig utrustning utöver det. Tyvärr så vart jag störd av hästen bakom vilket gjorde att jag var tvungen att lägga om mitt fokus, så hon hoppade också till galopp och vi vart diskade. Utöver det är jag nöjd och tack alla som hjälpte till!
/Ida 3H

Trackback
RSS 2.0