Tisdag

Igår körde vi lite hästar på morgonen och sedan började vi med stallet. Efter lunch var jag iväg till läkaren så eleverna fick en lista på vad som skulle göras och när jag kom i morse blir man så glad av att se hur duktiga dom varit och fixat allt som stod på listan, tex att måla stolparna till en hage som fått nya stolpar

Igår kväll körde Ida Lisenslopp nr 13 snart är hon klar bara två lopp kvar och teoriprovet nästa vecka.
Här kommer hennes rapport från kvällen.

Idag var det dags igen. Jag (ida) körde Lena och startade från bricka 5, spår 4. Lena kändes riktigt fin, jag hade helstängt Huvudlag,utan tussar och utan spärrgrimma så hon va riktigt stark. Första 1000 m gick på tiden 28,2 och de sista 100 m gick på 25,8. Jag hamnade i dödens idag (det är när man är första utvändigt) utan lucka att ta mig ner i banan. Jag är nöjd med dagen, som sagt Lena va fin och allt gick bra. Nu är det bara 2 gånger kvar sen är jag klar!
/Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0