Ridit

På förmiddagen var det typ storm och regn på Berga så jag passade på att fixa med tränings scheman för sommaren och sedan hjälpte jag A-K och Jessika i ridstallet att ta in hästar och då kom någon på den briljanta idén att jag skulle rida med dom efter lunch.
Så efter lunch var det bara att damma av ridgrejerna och svinga sig upp på hästen.
Det gick ganska bra faktiskt. Sjukt jobbigt men såååå roligt. 
Kicken var en häst som passade mig perfekt. Han är en häst du måste rida för att han ska jobba rätt och det tycker jag om. Samtidigt är han supersnäll och vänlig.
Tack A-K och Jessika detta gör vi om när jag kan gå normalt igen.

Nu är det dax att gå runt i hagarna igen och titta till hästarna så dom mår bra. De får nu lite välbehövlig vila medan jag tvättar stallet. Idag fick tvätten vila pga att min armbåge värker men i morgon är det bara på det igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0