Måndag

Tintin, Sanna och Felicia skötte stallet och hästarna hemma medan Jag, Frida,Ebba och Felicia A var hos Båth och körde fin fina hästar.
Jag körde två heat idag för jag hade tänkt å fota lite när alla körde men den glömde jag hemma..... Stressigt på morgonen skyller jag på haha.
När de andra körde tredje heatet ägnade jag mig åt att göra klart hästar för dagen vilket innebär borst och pyssel.
Och lite Stalltjänst 

Frida 

Ebba

Felicia höll sig undan för kameran idag...

Lite bilder från dagen

Viktor och Sanna fram och Frida och Felicia i rygg

På väg ut för värmning på slingan


På lördag kommer Viktor S att köra Joppe på Solvalla i ett provlopp för att se vad han tycker att vi kan prova för att få han att bjuda till lite bättre.
Det ska bli roligt att se och höra vad han säger om Joppe.

Tack alla i teamet för en rolig och bra dag!

För tjejerna hemma har det gått bra. Bara Fresa som inte kändes fräsch så jag får kolla henne i morgon.
Vissa har ridits i skogen och några andra tränat lite tuffare.

Nu ikväll så åkte Grittan då hon inte fungerade i skolverksamheten.
Vi tackar för tiden hos oss och önskar henne Lycka till!

Trevlig kväll!
/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0