Ida

Blogginlägget:

Hej allihopa! Jag kan ju börja med att säga att jag aldrig har gjort något roligare i hela mitt liv! 
Det var grymt mäktigt att vara inne på banan, lite nervöst och ovant också självklart. När vi kom fram till Solvalla så plockade vi ur grejerna ur bussen, Lena fick komma till sin box sen så gick jag och Sara igenom hur jag skulle göra i värmningen. Jag satt och log hela värmningen, så roligt va bara det!

Efter värmningen hade vi som går kursen en genomgång inför loppet. Jag hade bricka nr 7, vilket betydde att jag fick starta från andra volten som nr 3. Vi var 4 st i varje volt. Först hade vi 3 provstarter, alltså att vi fick göra 3 teststarter innan loppet gick.
 Första gången gick inte så bra, jag hamnade bakom istället för brevid. Andra gången gick betydligt mycket bättre och tredje gången också. Sedan var det den riktiga starten, den gick också bra. I loppet så började jag med att lägga mig sist, jag ville inte ligga kvar i spår 3 så jag väntade och backade. Sedan fick jag chansen att köra förbi några stycken så jag tog den chansen och slutade på en 5eplats av totalt 8 st. Jag struntar lite i placeringen, jag är bara nöjd med min körning och Lena. Och tack Sara för peppningen och all hjälp ❤ Och till er som funderar på att skriva upp er och följa med; gör det! Ni kommer inte ångra er.
/Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0