Autostart på Licensen


Hej! Idag (lördag) körde jag Lucky på licensloppet. Idag var det autostart vilket betyder att man startar bakom bil. Lucky va väldigt pigg och lite rädd för startbilen i början men efter ett tag så gick det bättre. Jag värmde först 3 st bakvarv, sedan så vart det provstart bakom bilen för oss licensdeltagare. Den gick jättebra så fort Lucky glömde bort rädslan för bilen. När det sedan var dags för oss att göra den andra provstarten och den riktiga starten så gick det jättebra, vart lite vinglit i början bara. Loppet gick bra och på det stora hela är jag nöjd med dagen 😊
Lucky och Ida med nr 2
Jenny A körde till licensen idag och hon fick åka med Niklas i startbilen.
Väntar på att få filmen av henne så ska jag försöka få upp den här.

Lucky görs redo inför värmning



/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0