Måndag = Licens

Hejhopp idag hade vi inte galopp! Vi har nu kört vårt femte licenslopp och idag körde vi nya hästar. 

Tatata Västerbo
Jag (Sanna) körde Tattan och hade spår 9. Det blev lite annorlunda då jag fick volta i den bakre volten, men det är samma princip som i den främre. Jag hade som sagt spår 9 och man skulle kunna jämföra de med spår två i den främre volten, jag ligger alltså på insidan längst fram och gör en mindre volt. Tattan skötte sig galant men det var jag som vände upp lite för tidigt på någon provstart annars tycker jag att det gick bra. Vi körde 23tempo. 

Lucky                           Tattan
Det är ju lite saker som ska med när man åker på trav.


Tattan laddar


Jag (Ebba) körde Lucky och vi fick spår 11, så vi voltade i den bakre volten och spår 11 motsvarar spår 4 i främre volten, så jag ligger på insidan i volten bakom spår 9. Lucky var jätte rolig att köra och han taggade till ordentligt när vi körde provstarterna, så jag fick hålla i ordentligt men han vet vart man ska sakta ner och vända.

Lucky laddar



Förstår dig Lucky,det är inte alltid lätt å ha å göra med eleverna men det är bara att låta dom hållas...
Snygg frilla👍🏻




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0