Licens

Tjena tjena! 
Idag (måndag)körde jag (Ebba) och Sanna vårat 4e licenslopp efter 2 veckors uppehåll.


Jag (Ebba) körde idag Lena och det gick jätte bra! Blev lite förvånad i värmningen då hon blev lite taggad och det brukar hon inte vara, vi värmde 3 bakvarv och 1 rätvarv. Det var många som hade anmält sig idag så det blev två lopp och jag och Sanna körde i lopp 2, vi började med defilering och sen tre provstarter med voltstart och sen fjärde starten gick loppet. Jag hade spår 1 så jag ledde volten och vi körde 1.24 ungefär, jag har haft spår 1 tidigare men den här gången var det lättare men lite att finslipa på 😊


Sanna körde Lucky och hade spår 3. Han var väldigt fin i värmningen och taggade till. Sedan gick loppet och jag följde med 1an lite för långt på några provstarter och vände alltså upp lite för sent så spår 3 får jag öva mera på. Men lucky kändes väldigt fin och kämpade på.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0