Licens

Hallihallå! 
Idag körde Ebba och Sanna sitt 8onde licenslopp.


Idag körde jag (Ebba) lilla räser Fresa, hon var jätte duktig och snäll att hantera på stallplan. 
Vi värmde 3 bakvarv och 1 rätvarv sen var det träff i blå stugan kl 18.00 och loppet gick 18.30.
 Fresa taggade till vid defilering men lugnade sig när vi skulle göra våra 3 provstarter och sen gick loppet och Fresa orkade med och låg 3a på innerspår och vi slutade med en 5e plats. Vi körde i 1.22 tempo.


Jag (Sanna) hade Lena idag igen på licensen denna gång hade vi spår 7. Spår sju är sprigspår, den första starten var jag alldeles för sen men sen gick det bra och kändes riktigt bra!
Jag och Lena drog på i sista starten och fick positionen utvändigt ledaren "dödens". Jag och Lena slutade på en tredjeplats.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0