Torsdag

Jag och Emmie gjorde stallet på morgonen och sedan klippte Emmie Lucky.
Medan jag fixade med tvätten och städade lite.
Efter lunch skulle vi köra men eftersom dom plöjer innanför flisen så gick inte det då dom bara har vändtegen kvar och kommer då för nära banan för att det ska vara säkert att köra häst där.
Så vi red ut i skogen och klättrade med Opus och Lucky.

Emmie och Lucky

När vi kom hem masserade Emmie Lucky med nya massageapparaten, han var rätt skeptisk först men sen tyckte han nog att det var skönt.

I morgon behöver jag hjälp i stallet både med mockning, intag och fodring då jag för en gångs skull vill vara ledig på eftermiddagen och har inga elever på förmiddagen och bara en efter lunch. Så har ni inget för er så kom gärna och hjälp mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0