Licens

Idag körde Sanna och Ebba sitt 10e licenslopp och det var autostart.


Västerbo Europe
Jag(Ebba) körde idag Joppe och det var start bakom bilen. Vi fick spår 7 och då ligger man näst längst ut på ena vingen på höger sida. Jag värmde som vanligt 3 bakvarv och 1 rätvarv för jag hoppade autoprovstarten så att han inte skulle bli alldelses för taggad vid själva loppet. 
Joppe var super fin och jätte snäll att hantera och köra och som vissa vet så har han varit lite speciell när man släoper honom ut från stallet men han skötte sig prima.  Vi blev 3a i "loppet" och vi körde 1.22 tempo.


Tatata Västerbo
Jag (sanna) körde tattan idag och hade spår 6 bakom bilen så vi låg långt ute på kanten. Jag och tattan var med på provstarten som gick 17.45 hon var jättetaggad och väldigt svår att få stopp på efter bilen hade släppt men hon sprang på jättefint. Sen var de dags för loppet, jag satte på tattan ett tungband till loppet så att jag skulle få en bättre chans att stanna. Hon var jättefin och sprang på jättebra men det blev en kort galopp efter ett varv.

Joppe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0