Licens

Tjolahopp! 
Idag körde Ebba och Sanna sitt 13de licenslopp och idag var det kallt att köra ❄

Bergas Blomma H.S
Ebba körde Blomman idag och det gick super bra, vi fick spår 3 och voltar då i första volten! 
Vi värmde som vanligt 3 bakvarv och 1 rätvarv och jag var inte beredd på att Blomman var så taggad för hon var en aning stark i värmningen så fick lägga mig bakom Sanna. 
Sen hade vi "möte" och efter det var det dax att köra och blomman var lung och fin att volta med men taggade till när vi vände upp men när loppet gick så lurade hon mig och jag fick köra henne hela loppet men det tycker jag är bra att lära sig. Vi körde 1.23.9 tempo och jag är väldigt nöjd med dagens licens och det var kul att köra Blomman.


Be Lucky E.S
Sanna körde Lucky och hade spår 2. Voltningen började inte jättebra då jag vände upp förtidigt och gjorde de trångt för ebba det blev lite bättre i den sista voltningen. Men lucky kändes fin och taggad vilket var kul.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0