Helgen

Jag,Sanna och Ebba har haft helgen och det har gått strålande bra.
Vi har haft proffshjälp....

Jättebäbisen Opus skulle såklart vara i tunnan när vi fyllde vatten. I veckan ska han börja gå för vagn igen efter att vi fixat tänderna. Hoppas han är tillbaka där han ska vara nu och trivs med munnen.

I morgon kör jag till Solvalla och licensen då Madde är på semester.

I morse märkte jag att Holly var snorig och hostade en gång så jag tog det säkra före de osäkra och flyttade ut småtjejerna till uteboxarna ett tag ifall det smittar men för hoppningsvis är det bara en unghästförkylning vilket inte är ovanligt. Men jag vill att dom lämnas ifred. Jag ska lämna blodprov i morgon och se om det visar nått.

Tjejerna tyckte det var intressant å stå ute och se allt som händer på stallbacken.


Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0