Licens



Hej jag heter Lene och går i 3:an. Under dom tre första licensloppen har jag kört Tatata, och hon har varit kanonfin. Hon har varit mer laddad för varje gång men skött sig utmärkt. Även fast voltstarter kan kännas rätt röriga så har det gått bra. Jag har haft spår 3, 2 och 5 och gillade spår 3 bäst. Jag har redan lärt mig mycket och blivit bättre på saker jag kunnat sen innan. Och trots att man gör lite missar ibland så är det inte värre än att man själv och andra lär sig utav det och man blir bara bättre, vi är ju trots allt där för att lära oss.

Tatata Västerbo



Jag heter Ellinor och går i 3:an. Under dom 3 första licensloppen har jag kört Lena Way. Hon har vart helt underbar. 
Lena är pigg och springer på så gott hon kan, eftersom att hon kan bli lite seg så har jag spö på henne. Jag har haft spår 2,3 och 1, spår 1 är "master" och leder då den första volten. Man gör alltid lite småfel dom första gångerna, men jag tycker att det har gått riktigt bra. Man lär sig mer och mer för varje gång som går. Som sagt Lena har vart en klippa och är nog den snällaste hästen man kan ha på licensloppen. 
Och för er som går 1:an och 2:an, ni har chans att ta licens så ta den chansen.

Lena Way



Värmning på Solvalla





Kommentarer
Postat av: Amanda & ridtravaren Lilleman

fin Tattis ❤️

2015-02-17 @ 10:04:46
URL: http://bagheeraomalley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0