Här kommer en presentation av våran nya instruktör i travstallet

Jag heter Madeleine Gustafsson men kallas för Madde. Jag är 30 år och kommer från Borlänge. Jag har varit proffstränare sedan 2014 innan dess var jag amatörtränare


Utbildad travhippolog på Wången där jag även gick gymnasiet. Driver en egen rörelse hemma på mina föräldrars gård med ca 15 kallblod. Har även en travskola/ridlekis med shettisar och russ som även tävlar i ponnytrav. På gården finns även getter, får, minigrisar, gäss, höns, ankor, kaniner, katter och mina tre hundar.

Jag har jobbat som naturbrukslärare sedan 2008 på bland annat Wången, Stiernhööksgymnasiet och Falu Praktiska Gymnasium men har haft ett uppehåll på ett år och enbart jobbat på gården och studerat.

Jag ser fram emot att börja jobba på Berga i travstallet och med eleverna. Mitt mål är att få Berga att synas mera i tävlingssammanhang och ge eleverna en stabil grund innan de ska ut i arbetslivet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0