Ebba informerar

Hej! 
Lite från snabbjobbet  från valla idag 😊 madde skriver lite sen också 😊
Idag fick jag följa med Madde in till Solvalla på morgonen och köra snabbjobb med Västerbo Europé (Joppe) när hon körde Lucky, Madde ville se hur dom betedde sig på Solvalla så att vi kan ha med dom på något licens lopp. I värmningen var Joppe som vanlig att köra tills vi skulle volta, då blev han lite stressad men det blev bättre när jag la mig i rygg på Madde. När vi vände upp så taggade Joppe till och blev jätte stark men jag orkade hålla i honom, Lucky började galoppera i starten så vi gjorde en omstart och då gick det mycket bättre och jag kan ju säga att Joppe är väldigt startsnabb, för jag var inte beredd på det första gången. Men det var jätte roligt att köra och roligt att se att Joppe skötte sig där inne. 😄

/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0