Ny häst

Tatata Västerbo
Sto
4år
Hon har stått i träning hos Claes Sjöström innan hon nu kom till oss på Berga.
Enligt rapporter från Niklas och Malin i stallet så fungerar hon bra i verksamheten, hon kan ta tag i grejerna och bli stark men är snäll att rida och köra.

I morgon torsdag är det dax för ännu en ny häst att hämtas hem men mer om den när allt är klart och den står i stallet.

Skicka gärna bilder och rapporter från era praktiker eller dagar i travstallet till mig så lägger jag ut det på bloggen.
[email protected]
Nått måste jag ju ha å göra nu när jag är hemma och är mammaledig.......

Lördagen den 20 september kl 13:04 kom våran Prins Sebastian till världen.
Han vägde 3244g och var 48cm lång.


Kram på er😘
Sara






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0