Rörd


Detta meddelandet fick jag idag av en elev som gick ut för x-antal år sedan.

Jag blev jätte glad och super rörd.
Detta gör ju att det är ännu lättare att studsa ner till jobbet med ett leende på läpparna varje dag och att även orka med de jobbiga dagarna.
Att stanna upp en sekund och lyssna eller att bara säga Hej! till någon kan göra dennes dag och att få den personen att växa och kanske kunna komma ur sitt skal. 

Man kan inte bli älskad av alla och man kan inte älska alla heller men det är inte svårt att säga Hej! I alla fall när man möts.
Nått att tänka på!

Detta får mig oxå att tänka ännu mera på att jag kommer vara borta ett tag pga barnafödande och det ska så klart bli fantastiskt men fruktansvärt jobbigt oxå då jag inte kan vara på jobbet med alla fantastiska elever, hästar och arbetskamrater. Men jag vet att ni kommer få det grymt bra med Niklas.

Jag har ju semester nu men kunde inte hålla mig längre så idag gick jag ner och pratade med eleverna som jobbade och gosade lite mule. 
Rapporterna jag fick var goda och hästarna sköter sig bra.

Fortsatt trevlig sommar! ( hoppas på bättre väder bara) 
Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0