Olidligt varmt

Denna värme och gravid går inte ihop!
Jag avlider i värmen.
Även tjejerna som jobbat och hästarna tycker det är jobbigt.
Hästarna har fått vila och vi har tagit hand om skadade hästar,lagt alla tvättade täcken på förvaring och idag har ett par timmar gått åt att få tag på Ödla. 
Vi har försökt med det mesta men tillslut fick vi ta linor och fösa in henne i en hörna.SUCK!
Jag jobbar i helgen sedan är jag ledig två veckor till. Har i veckan tömt och rensat lite på kontoret och det känns inte bra, det är jätte jobbigt.
Jag vill ju inte vara borta från jobbet.

Nästa vecka jobbar Jenny A med Madde, Felicia och Sanna
På måndag kommer Peter och skor dom åtta som är kvar att sko i Travstallet sedan är det ridhästarnas tur att få skor så dom kan börja sättas igång inför terminsstart.

Trevlig helg!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0