Härliga Fredag

Vädret har väl varit sådär och nu vräker det ner snö men dagen har varit bra.

Niklas körde Lucky med eleverna medan jag körde Galeja. Tro det eller ej det var första gången jag körde henne haha. Niklas eller eleverna snor henne alltid men nu var det min tur.
Körde tre varv på flisen och hon var sååå fin, inge tjafs och trams hon var såklart pigg och glad men jag kunde räkna på ena handen hur många gånger hon slog med huvudet. Så jag vill Tacka Michaela som brukar vara här och massera hästarna, hon har gjort ett hästjobb med Galeja man ser på henne att hon är mer avslappnad.
Efter så stretchade jag henne och masserade lite nacke och sen packade jag in henne i massa härliga myspys täcken.

Jag är imponerad av våra ettor i år som är då duktiga. Snabba i stallet och lär sig allt jätte fort och dessutom alltid glada och spralliga.
Ja ni tvåor och treor är oxå grymma såklart.

Glada nyheter idag då vi fått klartecken att köpa en ny tävlings vagn TJOHOOOO!!!! Tack!

Fick programmet för onsdagens kval och vi fick spår 4 som inte är det bästa om man har en stressad häst som kör med huvudet men vi får lita på att Claes löser det på bästa sätt och att massagen har gjort väl oxå.

Niklas jobbar i stallarna i helgen och jag ska ha en lugn ledig helg.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0