1HB

Stallfix och promenad med Wilma på förmiddagen. 
Ja vissa tog lite paus mitt i......


Efter lunch körde vi först flisen och sedan 8intervaller på rakan.
När vi stod i stallet och selade tog jag min vagn som vanligt och tänkte inte på att Niklas körde i den på Solvalla så när jag hoppat upp och ska sätta i fötterna i fotstegen så når jag inte fram haha det fattas ca 15cm ooops

Och när vi sedan kommer ut på banan så bockar,hoppar och studsar Quinta hela flisen runt och i första intervallen.
Han var rätt så laddad kan man säga.
Takida som Felicia A körde är tok laddad så hon måste nu gå med Halsbygel(galenpanna)
Stackars Felicia satte på Gamascherna på Takida och när hon reser sig upp tänker hon inte på att vagnen är där så hon slår näsan rätt i skalmen ajajaj som tur var bröt hon inte näsan men hon fick direkt en riktig blåklocka, så hon kommer vara söt ett par dagar.
Santana och Fresa såg oxå riktigt fina ut.

Amanda A slutade tidigt idag och tog med sig min sambo ut på en tur efter lunch med Galeja som såg lugn och fin ut.

Niklas och jag leta lopp åt Lena och Galeja ska kvala men vi återkommer när det är klart vart och när det blir.
Spännande!

I morgon har jag 1HA hela dagen

Trevlig kväll!
/ Sara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0