Då var det dax

På Onsdag den 10/12 kl 17:00 på Solvalla ska våran egna uppfödning äntligen prova att kvala på Solvalla.

Hon är ju väldigt efter sin kull då hon blev sjuk när hon var ca 6månader och stod på sjukhus ett par veckor först och sedan hemma på box ett par månader. Sedan har jag varit för snäll i träningen med henne då hon betyder väldigt mycket för mig och jag har varit rädd att skadan ska gå upp.
När jag gick på föräldraledighet så sa jag till Niklas att träna på henne ordentligt så hon kommer igång och det har han och eleverna verkligen lyckats med. Bra jobbat!
Så nu är både Niklas och jag (ursäkta) skit nervösa!!!!!!
Håll tummarna på Onsdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0