Blomman på Solvalla

Igår kväll (måndag) körde Niklas in Blomman till Solvalla för att gå ett jobb för att se vart hon står.


Så här svarade Niklas på mina frågor:

Kommer hon kvala nu eller behövs flera jobb innan?

-De blir ett till intervalljobb i slutet av veckan, om allt faller ut väl anmäler vi till kval på solvalla 10/12, 

Hur verkar hon ha tagit gårdagens jobb?

-De lilla jag sett nu på morgonen så har hon tagit det bra, ätit all mat å känns fin i benen. 

Är du nöjd med hur hon såg ut och hennes uppförande?

-Tyckte hon absolut gjorde ett bra jobb för att springa själv, tror och hoppas hon visar en tuffare sida när de är hästar runt omkring, hon bevisa ju ijalla fall att hon kan springa kvaltid på ett säkert och stadigt sett.


Det låter ju riktigt bra på den här rapporten. Hoppas nu att allt slår väl in och att hon håller sig frisk.
Håll utkik här på bloggen när det är dax för kval.

Jag var inne på Solvalla och tittade på henne och det såg riktigt bra ut.
Bra tränat Niklas och ni elever och bra kört Amanda.
Vilket team vi är Bergas travstall👍 

Här kommer lite bilder från kvällen  dock  iPhone bilder så dom är inte knivskarpa

Fina Blomman





På väg ut till värmningen

In för vila efter heat 1



Heat 2

Färdiga

Hadde med mig hästskötaren Cornelia


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0