Välkomna!

Vill välkomna våra nya ettor som anlände i onsdags.
De har dessa dagar bekantat sig med gården och med varandra, de har även varit hos oss i travstallet och hälsat på.
Hoppas ni ska trivas och få tre fantastiska år!

Vad händer i stallarna?

Ridstallet: My och Madde håller på att sätta igång hästarna för fullt och Caroline var iväg med Domingo till kliniken i veckan där han behandlades för hovledsinflamation så vi hoppas han svarar bra på behandlingen.

Travstallet:
Lene jobbade i början av veckan sedan åkte hon till Stall  Oscarsson och jobbade extra över helgen. Felicia kom och bytte av henne. Tuva jobbade hela veckan.
Hästarna känns ok och är laddade att börja köra igång övningarna igen på måndag.

Jag kommer att vara sjukskriven till 50% nu sista tiden innan bäbis kommer då jag knappt tar mig ur soffan på kvällarna efter att ha jobbat en hel dag,så jag kommer vara med på övningarna me ettorna bara. Det är bara  en månad kvar nu.

Vi leta två nya hästar till stallet.


Trevlig helg!
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0