Veckan som gått

Började veckan med att vara sjuk måndag och tisdag men Niklas höll i tåtarna i stallet. På onsdagen klättrade jag på väggarna hemma så jag beslöt mig för att gå till jobbet igen, kanske lite för tidigt men jag ville tillbaka.
Onsdag och torsdag har vi haft övningar med ettorna och dom är jätte duktiga och lär sig fort,
Idag fredag har vi varit inne på Solvalla
och gått funktionärs rundvandring. Eleverna fick bland annat vara med startpersonalen och åka startbil och vara med vid voltstarterna.

På förmiddagen fick eleverna läsa reglementet och Niklas gick igenom på tavlan om vad alla funktionärer gör en tävlingsdag och vart dom håller till

Mycket trevlig dag och Solvalla bjöd på sol å bra lopp.

Vi vill tacka Lene och Tuva som tog hand om stallet på eftermiddagen.
Nu vill jag önska alla en trevlig helg och jag fortsätter veckan med att jobba i helgen.
I morgon lördag är det DM i plöjning för veteran traktorer på Berga det börjat kl 10.
Just ja vi har natten mot fredagen blivit av med en kär vän, Påfågeln Pål blev offer för räven tyvärr.
Vi får skramla ihop pengar till ett påfågelpar till efter sommaren. Är ni på?
Vila i frid 😢



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0