Prova på

Idag hade vi "prova på" för 9or som är sugna på att börja hos oss på Berga. Jag hade två tjejer som var med oss i travstallet och vi körde GP och båda tjejerna provade att hålla i tömmarna.
Lene och Tuva hade varsin tjej i vagnen så att dom kunde berätta om vad dom tycker om utbildningen och travet.
Bella körde Yoggi och jag fick åka med bakom Fresa som Cornelia körde.
När vi kom tillbaka var ena tjejens mamma i stallet så jag tog med mig henne ut på en tur oxå. Klart man ska prova att köra travhäst när man får chansen och det tyckte hon var roligt.

Tack Jenny,Bella,Tuva,Lene och Cornelia för all hjälp i dag!

Jobb i morgon och sedan blir det besök på våra nära och käras gravar på kvällen och minnas och tända ljus.
Jobbar i helgen med Tuva och Lene.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0