Ännu en vecka utan uppdatering

Ja förlåt igen då för dålig uppdatering!
Jag håller igång dag som natt så jag har faktiskt inte hunnit att sätta mig ner och blogga.

Måndag: snabbjobb på rakan på förmiddagen och licenslopp på kvällen.
Tisdag: Elin och carro jobbar på jätte bra och hästarna ser ok ut.
Onsdag: ledigt
Torsdag: Hästarna tränas som vanligt, Takida behandlad i v.fram kota.
På kvällen var jag iväg med en minibuss med elever till Uppsala för en föreläsning om Tjocka vs smala hästar.
Som vanligt var det lärorikt och intressant. I höst kommer dom fortsätta med dessa föreläsningar och då kommer det handla om bl.a. Kolik och sedan hovbölder, fång mm.
Fredag; Öppet hus för blivande elever.

Det var en snabb uppdatering av veckan.

En påminnelse till er som tror ni är odödliga.
Det är ganska bra att använda HJÄLM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0