Onsdag

Idag hade vi Ellen på övning hela dagen.
Jag tog hand om mockningen och Niklas och Ellen körde häst.
Efter lunch fortsatte vi att köra häst och Ellen bemästrade Ödla galant, den lilla hästen kan ibland få för sig att gå hem när det inte behagar damen att träna mer men Ellen fixade det och Ödla hade ingen tanke på att vilja gå hem.
När vi var klara så skrittade jag Mumin och han tycker det är så mysigt att få börja jobba igen men han undrar vart alla kompisar är och går runt och gnäggar när vi är ute på våra skritt turer.

Påskharen var på besök idag och lämnade ett ägg till mig i Fresas box när jag skulle in och mocka.
Tack snälla haren!!!

I morgon åker jag med 2HH på studiebesök till travtränare
Claes Sjöström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0