Välkomna tillbaka

I morgon börjar alla elever efter lovet och Niklas kommer och jobbar.
Hoppas ni haft ett skönt lov och att ni har laddat batterierna ordentligt.

Idag har jag städat och rensat på kontoret och haft möte med Åsa som har hand om praktiker. I morgon tänkte jag ta en svängom i selkammaren och tvätta täcken det ska köras massa häst oxå.
Freek håller på att sko travarna denna vecka.

Men innan jobbet i morgon ska jag till tandläkaren vilket jag inte ser fram emot .

Bilden nedan:
Mumin står ganska nöjd i sin sjukhage och får lite frisk luft.
Han går 2 promenader om dagen a 10 min. I morgon ska han få ett nytt zinkaband på sitt skadade ben. I slutet av Februari ska han ultraljudas igen och då får vi se hur det ser ut, innan dess går det inte att säga hur det läker. Det enda vi vet är att han inte kommer kunna tävla något mer tyvärr.
/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0