2013

Nu kör vi igen!
Idag hade vi först möte på morgonen sen körde jag Jagette som var pigg och glad som vanligt efter det tog jag lastaren och försökte jämna till Flisen så vi kan göra isbana där.
Efter lunch körde jag Lady,Maja körde Quinta och Amanda körde sin egen häst.
Sedan var det Blommans tur att röra på sig.
Satte på en Kapson och tänkte longera henne för första gången och det gick ju lekande lätt hon förstog på engång hur man skulle göra.
Hon var riktigt på tårna så jag ledde henne först ett par varv i ridhuset men hon gick mest på bakbenen och visade upp sig, sedan fick hon springa av sig den värsta energin innan jag började longera.
I morgon ska jag köra henne med Amandas hjälp sedan är det dax att börja köra henne själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0