Licens

På måndag börjar en ny omgång av licens kursen på Solvalla denna omgång är det fyra elever som ska ta licens. Tre stycken ska ta Mont'e och en körlicens.
På torsdag ska tjejerna på träff utan häst på Solvalla sen på måndag går första licensloppet.
De som ska ta är:
Columbine Mont'e
My Mont'e
Johanna Mont'e
Amanda kör

Även jag ska köra vissa lopp, jag har licens redan men har inte kört lopp på länge och då måste man köra kompletteringslopp för att få börja köra igen.
Jag har inte haft någon motivation till att köra lopp pga av min vikt men nu när jag tappat 30kg så är suget efter det enormt stort igen, det är en fruktansvärd kick att köra lopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0