2HH heldag

Började med stallfix som vanligt och när vi var klara så tog vi en snabb fika,jag bjöd på siraps snittar som jag fick för mig att baka i går kväll,det var en rykande åtgång på dom vill jag lova.
Efter det så red vi alla ut på en mysig tur med massa skritt och lite lugn jogg. Man ser hur hästarna njuter av att få komma ut och bara ta det lungt ibland oxå.
Opus Jalle Santana Surfinia Fresa Pucken Ödla och Mona var det som var ute och luftade sig
 
Men efter lunch så var det full fart under hovarna som gällde :)
Jag-Santana
Amanda-Jagette
Malin-Chippen
Ida-Takida
My-Lady
Elvira-Yoggi
Emelie och Emma kände sig lite krassliga så dom följde med ner till rakbanan och fotade med Malins kamera så jag hoppas Malin skickar lite fina bilder som jag kan lägga upp sen.
 
Hästarna är så fina hemma och vissa av tjejerna kommer ha lite längre armar efter den här dagen hihi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0