Glad och trött

Veckan som gått har jag haft ettor eftersom 2orna har temavecka Träningslära och 3orna har Israel-Palestina konflikten (tror jag det var)
Det har gått super bra med alla 1or de lär sig snabbt och är hungriga.
Vi har bara joggat hästarna den här veckan då dom kommer få lite ledigt under julen. Mycket ridning har det blivit.
I måndags red vi ut i skogen och mös.




Jag är så glad för idag blev min Tränarlicens klar.
Hurra Hurra!!!!
Jag kommer vara lite ledig över Jul och Nyår för att ladda batterierna. Men sedan kör vi så det ryker igen.
Blir en lugn Jul för mig med familjen och vi kommer åka bort nån dag oxå. Sedan ska jag åka till en gamal elev (Linnea)som jobbar hos Hans-Owe Sundberg och köra lite häst. Alltid bra att se sig om och se hur andra tränar sina hästar. Jag måste ju oxå fortsätta utvecklas så jag kan ge er bästa möjliga utbildning och som sagt blir man aldrig fullärd.

I morgon är det Jullunch innan alla elever går på lov.
Köket gör ett jätte jobb med Julbordet.

Vill önska alla en fantastisk härlig Jul och hoppas ni varit snälla så Tomten kommer med klappar till er.
Travstallet önskar att alla kommer tillbaka efter lovet och är glada och kärvänliga med varandra och att ni tar tillvara på tiden ni har här på Berga på bästa sätt då tiden går fort och snart ska ni ut i arbetslivet.
Gott Nytt härligt År vill jag oxå önska er!

Kram på er alla!
/Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0