3or

Medan eleverna gjorde morgonrutinerna  så klippte Jenny Santana

När vi var klara med stallet så delade jag upp gruppen i två gäng, det ena gänget packade selpåsar med tävlingsutrustning åt det andra gänget.
Sedan körde ett gäng motion och de andra selade med utrustningen dom fått i selpåsarna.
Efter lunch bytte vi så att nästa gäng körde och dom som körde på morgonen selade tävlingsutrustning.
Det gick hur bra som helst.

Janina ger Lady en välförtjänt dusch

Nellan och Michaela klippte sedan Chippen

Mycket bra dag med duktiga elever.
Jenny hann oxå med att gömma sig i betforkärran och skrämma livet ur stackars Victoria
(Dålig bild tyvärr då den är tagen ur en film)

Man måste hitta på lite bus ibland hihi.

Elvira broddade Yoggi som jag missat att brodda. Trodde jag gjort alla men tyvärr glömt Yoggi. Fy på mig men nu är det gjort. Bra jobbat Elvira.
Det fungerar bra att ha Yoggi i hagen brevid de andra stona. Inget skrik och stoj idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0