Veckan som kommer

Måndag är jag ledig då jag ska på 1års kontroll efter min magoperation,håll tummarna att jag skött mig....
Men jag ska på måndagsmötet på morgonen först som vi alla anställda har varje måndag morgon där vi går igenom vad som kommer hända i veckan och vad som hänt den gångna veckan.
Sedan kommer jag tillbaka och snackar med den nya stalltjänsten för veckan på eftermiddagen.

Tisdag har jag 1HB hela dagen
Onsdag har jag 1Y på förmiddagen och sedan är det friluftsdag på eftermiddagen.
Torsdag 1HA då jobbar Niklas eftersom jag ska iväg med alla trav 3or till Infra City i Väsby på föreläsningar mm
Fredag har jag 3HH och även denna dag är vi på föreläsningar i Väsby.Vi ska även kolla på auktions hästar och auktionen då det är Kriterieauktionen där det säljs ett par hundra åringar under tre dagar och helgen avslutas på söndag med Kriteriet på Solvalla.
Sedan har jag jour i stallarna i helgen och måndagen efter är det den 1 oktober och då är det mijöträning i ridhuset, det ska bli jätte roligt att se och jag hoppas ni som ska vara med är taggade till 1000, hoppas även många tar sig ner till ridhuset och tittar.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0