Måndag

Som sagt var jag på 1års kontroll idag och det gick ju bra....Har tappat 21cm i midjan och -25kg såååå skönt! Nu känns det ännu mer motiverande att fortsätta jobba på och tappa mera kilon.

När jag kom tillbaka efter lunchen tog jag min liila springare Opus och red ut i skogen och klättrade först sedan red jag lite dressyr på ridbanan eller i alla fall försökte haha nej men han är aldrig dressyr riden men nån gång måste man ju börja och jag vill att han ska bli mjuk och fin och stärka upp sin rygg och rumpa så det är bara att kämpa på och han är fakriskt duktig och sökte sig neråt idag, jobbar även med att forma honom runt inner skänkel så han inte svänger som om han har vagn bakom sig.
Efter det körde vi Yoggi och hade Surfinia på släp.
I morgon så har jag och Niklas ettor hela dagen,deras sista gång sedan ska dom ha ridning och efter det så gör dom sina inriktningsval.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0