Förlåt

Har varit dåligt med blogg inlägg men jag skyller på att jag är sjuk :)

Igår hade vi ettor och dom är riktigt duktiga. Detta gäng kommer nu ha ridning och jag och Niklas får det andra gänget som haft ridning nu ett par gånger innan dom ska göra sina inriktningsval.

Idag onsdag hade jag inga övningar varken för eller eftermiddag för det skulle ha varit friluftsdag men den blev lite hastigt inställd pga militären skulle ha övningar i skogarna och då vill vi inte skicka ut våra elever där för vi vill ju ha dom kvar :)

Snälla Maja och Philip hjälpte mig att fixa stallet på förmiddagen Tack!
Efter lunch var det fullt ös medvetslös i stallet då kom
Philip
Amanda
Julia
Nathalie
Jennifer
Elin
Nicole
Felicia
Lene
Danielle
Dom körde och red så det stod härliga till. Alla hästar fick röra på sig idag Tack för hjälpen!
Jag red Opus GP fram å tillbaka å jag blev inte det minsta trött haha börjar komma i form tror jag allt!
Sedan körde jag Mumin,sen fanns det inga hästar kvar till mig för då hade alla redan gått.
Stalltjänsten gick det skönt oxå då dom slapp borsta hästarna eftersom alla redan var ompysslade :)

I morgon jobbar Niklas och Jenny i Travstallet då jag ska åka iväg med trav 3orna till Infra city på föreläsningar mm det ska bli jätte roligt!
Skönt å göra nått annat i morgon när Fantom åker iväg det är så jobbigt att gå runt å se hans tomma box så det kom lägligt att åka iväg så man är upptagen att tänka på annat.
Lika jobbigt varje gång nån måste lämna oss för hästhimlen!
Han kommer vara saknad och älskad av många denna fantastiska lilla häst!
Vila i frid älskade Fantom och ta hand om alla våra fina änglar där uppe!


Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0