Långt inlägg raderat *suck*

Som rubriken lyder så skrev jag ett jätte inlägg igår som helt plötsligt försvann och jag hittade det ingenstans....
 
Så försöker igen.
 
2HH hela dagen
Vi började som vanligt med mockning av stallet sedan gick jag igenom senor med ena gänget medans det andra selade sina hästar för backjobb.
Hästarna såg jätte fina ut pigga och glada och trampade på bra uppför.
Sedan fodrade vi hästrana och tog själva lunch rast
På erftermiddagen körde nästa gäng denna gång körde vi i barackbacken,medans vi var ute var det andra gänget inne i stallet och hjälpte Freek när han skodde ungstona och sedan klippte dom Chippen.....man ska tydligen inte lämna klippningen när man inte är närvarande då han fick ett hjärta på rumpan och andra sidan ett stort C :)
 
 
Efter det tömkörde vi Blomman.Vi blev jagade av en galen gris som sprang i hagen å skrek HJÄLP!
 
Vi maskade ungstona i förrgår och idag kom det små godingar ut.
 
Min mamma var här och hälsade på med min lillebrors son Oskar han ÄLSKAR att tvätta diska och laga mat så efter bara några minuter så hittade han tvättmaskinen i stallet så det var bara att ladda den och låta han trycka på knapparna sedan stod han där och skrattade å peka på maskinen och sa Tvätta. Haha han e så söt
 
Vi hade lite djursjukvård oxå när en liten fågelkrake störtade in i rutan i stallet vi satte den utanför stallet så den fick kvickna på sig igen.Efter bara en liten stund flög han glatt iväg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0