Höstlov

Nu i veckan har alla elever höstlov och vi i personalen ska sätta oss tillsammans under hela måndagen och gå igenom massa saker och på tisdag eftermiddag har vi instruktörer utbildning Hjärt/lung räddning det ska bli roligt och väldigt Lärorikt.Vi har gjort detta förut men man kan aldrig göra det för ofta.

Licenstjejerna kör lopp i morgon kväll och denna gång är det Autostart alltså start bakom startbil.
Det ger en hejdundrande kick att köra bakom bilen och när bilen släpper fältet den känslan är obeskrivlig.
Det finns två tjejer i landet som kör startbil och den ena Sara Jönsson som kör på Solvalla har gått hos oss på Berga det tycker jag är skit häftigt! Härligt Sara!

Får se om jag ska ta ledigt nått i slutet på veckan och ta det lite lugnt. Har ju en del sparade dagar som jag måste ta ut men jag är inte den personen som bara kan sitta hemma å ta det lugnt för då klättrar jag på väggarna haha.

Opus och Lady måste jobbas ordentligt i veckan så vi kan kvala dom snart. Dom båda ska in till Solvalla nästa måndag och gå jobb. Niklas kommer köra Opus som jag tidigare skrivit om och Elin kommer köra Lady i licensloppet (fast det vet hon inte ännu) men nu kanske du gör det Elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0