Student 2012

Idag kl 11 samlades vi i matsalen och firade av våra studenter med tre rätters "middag"

Förrätt Toastskagen eller vegetariskt alternativ


Varmrätt: Fyllt majs kyckling,potatisgratäng och sås



Efterrätten vågar jag inte lägga upp bild på då den är lite hemlig.....Men som vanligt är den super god!

Det delades ut stipendier för bla Bra studieprestationer,Kamratskap mm Granngården var och delade ut ett nytt stipendium som gick till Berna Thorne GRATTIS!



Det hölls tal av Sandra
Finns här när du behöver mig *fniss*



Rebecca Bruvik spelade pijano ocj sjöng jätte vackert.

Efter utspringet så åkte vi in till stan jag och Jenny A för att åka med på flaket som de flesta skulle åka med.
Studenterna skötte sig jätte bra på flaket och det va ett glatt gäng som dansade, sjöng,grät och vaskade diverse alkohol i ca 1.5 timme
i kväll ska dom ut på klubben Sommar om jag inte minns fel???
Hoppas ni får skit roligt och glöm inte bort oss på GRÖNA SKÖNA BERGA och kom och hälsa på oss!

Lite bilder från flaket.











Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0