Blomman

Blomman har idag på sin promenad haft sele och huvudlag på sig och det gick bra, bocka å hoppa lite som vanligt på sina promenader bara.
Hon älskar bettet,hon går runt å smaskar så det löddrar i munnen.




Hon har idag oxå besökt spolspiltan för första gången och det var inga problem det heller hon är så nyfiken.Hon gick in och vände och gick ut några gånger men sen sa Michaela åt henne att stanna och det var inga problem.
Efter en stund stod hon och drack vatten ur slangen och vi fick spola hela kroppen på henne som ni kan se i videon längre ner.



Har haft ettor nu på eftermiddagen och dom är super duktiga, tre stycken red och två körde.
Vi körde ett par varv på flisen som nu är perfekt att köra på.
Flugger har inte ringt om färgen jag har beställt så jag får ringa dom i morgon och se om det kommit nån färg så jag kan fortsätta måla stallet på torsdag för i morgon hinner jag inte då har jag övningar både för och eftermiddag.




Hoppas för allt i världen att du blir hel och att du får leva lycklig länge älskade häst.
.


Hoppas ni alla får en bra kväll och att AIK vinner sista derbyt på Råsunda!

Kram Travsara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0