Semester 2012

Jajamensan om ca 2 timmar tar jag SEMESTER i fem veckor det ska bli skönt att vila upp sig lite och bara slappa å ha det skönt. Vi kommer vara i sambons farmors stuga ett tag och bara ta det lungt,fiska och mysa och träffa vänner, vi kommer såklart gå på trav oxå tråkigt nog är det inget trav på Umåker när vi är där men vi tänkte kanske åka till Lycksele och titta det brukar vi göra varje år när häst/trav abstinensen slår till.

Jag vill önska alla nya och gammla elever,arbetskamrater och Bloggläsare en riktigt skön sommar  så ses vi i Augusti igen.Tack alla elever för den här terminen ni gör mitt jobb roligt att gå till varje dag och jag lär mig nått nytt nästan varje dag tack vare er.
Ni är BÄST !


Jag är tillbaka på jobbet igen den 23 Júli




STORA VARMA SOMMARKRAMAR

TRAVSARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0