Upplysning

Hej alla ni som vill satsa på mont'en! Nu när vi börjar igen efter sommaren vill jag att ni som tänker satsa på mont'e tar med löparskor till varje övning.För det är obligatoriskt konditions test och fystest när man ska ta licens från och med i år. Testet går ut på att man ska klara av att springa 3km på 15minuter och ett styrke prov så det gäller att träna å ligga i så ni klarar det, därför kommer jag lägga in löpning och styrka på övningarna för er. Jag kommer oxå i mån av tid springa med er :) Ni behöver grym kondition för att orka rida lopp och styrka i framförallt ben rygg rumpa och mage. Jag kommer visa er på vårat gym hur ni kan träna. NU KÖR VI!


Kommentarer
Postat av: amanda Appelbro

Åh perfekt , grymt påhitt!

Svar: Ja nu är det ju ändrat så att det är tester inför licensen och det tycker jag är jätte bra om vi ska få nån ordning på alla ryttare och monteloppen i Sverige och då behöver alla träna ordentligt
Sara sundqvist

2012-07-17 @ 00:06:19
URL: http://monteryttarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0