Städa städa

Idag hade jag ingen övning på eftermiddagen så jag fixade mat till katterna och sen så ryckte det i städtarmen så jag bestämde att jag skulle skura bort all avlagring i spolspiltorna.
Jag gick till maskinhallen och hämtade avfettning och sen så sprutade jag på det på alla väggar och lät det verka några minuter, sedan skrubbade jag alla väggar med borste och vatten. Kommer ha grym träningsvärk i morgon. Så fort jag rör höger armen så skakar den hahaha tur att Amanda kom och hjälpte till mot slutet. Tack för hjälpen.
Vid 16 tiden hade jag stallmöte med mitt elevstall och bara gick igenom lite smågrejer och friskade upp lite regler som gäller mm
Fixade lite smågrejer åt dom i stallet, en krubba som bara slog upp och nya karbinhakar till spolspiltan och så var Peter och Robban in och hjälpte mig att fixa en skiva som vi ska hänga upp mellan två boxar då det är en häst som medicineras.


Amanda ville tydligen oxå tolka... Man tager vad man haver....,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0