Sandra Bloggar

I söndags när snön (ÄNTLIGEN!) kom ordentligt, kunde jag inte hålla mig ifrån att fråga Sara om vi kunde tolka idag - och visst kunde vi det!
Chippen fick bli våran försökskanin, och det gick så braaa! Jenny var med också, tummen upp!
Jag ramlade av pulkan 3-4 gånger, Jenny 1 ;) Kass balans här, ajjemen!
Men ah, nu tycker jag i alla fall att alla travtjejer/killar ska tjata på Sara om att få tolka på hästövningarna, lika bra att passa på nu när underlaget är perfekt! Så grymt kul, vill tolka livet ut typ. <3


Sara har problem med att ladda upp filmer från tolkningen, Så ni får en bild på min kuse, Mach Sund, från när han taggade tolkning i söndags!

// Sandra Jacobsson, 3HNSam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0