Hurra Hurra Hurra

GRATTIS ORION "FARFAR" LASER

25 ÅR UNG





Du Orion stod redan här 1997 när jag började skolan här på Berga.
Många är vi som fått ligga raklånga å dra i dig på åkrar på flisen och framför allt på RAKBANAN!
Du vägrar släppa förbi nån där och om du får en chans så tränger du dig gärna förbi och spurtar hela rakan medans nån stackare sliter så musklerna skakar medans du klipper med öronen och tycker livet är underbart,sedan när 500m stolpen nalkas ja då saktar du snällt ner och vänder i skritt och undrar var alla andra tagit vägen.Hahhahahhaha vilken kille!
Vi skämtade alltid om att den som inte sköter sig får rida Orion på rakan barbacka och utan tussar.
Jag minns även en gång då du stack (i trav)vid grillplatsen när vi var ute och red,när vi andra kom hem så hade ryttaren duschat dig och var ute och gick för du blåste som en galning men den glada blicken kommer jag aldrig glömma.
Men när du har en nybörjare i vagnen eller på ryggen då e du snäll som ett lamm(hur skön får man bli)
Tack för allt jag fått vara med om med dig dessa 15 år som jag känt dig
Du är Bäst helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Fraaijda

Fiiiiiiiinfina Farfar! Måste ju tillägga att han var den som lärde mig att älska en häst igen...! Bästaste Farfar !<3

2012-01-18 @ 01:00:35
URL: http://tungeltoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0