Sportlov

Hoppas ni har det skönt på lovet och att ni som är och åker skidor "Tar det sakta i backarna" så ni kommer tillbaka utan div benbrott och ni som är hemma och chillar är jag en aning avundsjuk på :)
Här i stallet är det fullt ös medvetslös, som säkert ingen har missat åker jag till kliniken och kollar till Blomman 2ggr om dagen och vi ser små små förbättringar och vi hoppas att det fortsätter så.
Sedan har jag lite elever som kommer hit idag och tar igen sånt de missat förut pga sjukdom mm.
Igår var Angelica med hela dagen så på förmiddagen körde vi två hästar var och sen åkte vi till Solvalla å red och körde.
Även de som jobbar i stallarna är här och hjälper till att motionera hästarna vilket är super kul.
Nu hoppas jag på att vi slipper mer snö och att vi får barmark,hellre lera än snö nu faktiskt är så trött på snön.

Vissa av mina arbetskamrater går kurs idag (pedagogik 1) det är för dom nyanställda som inte gått den ännu själv har jag gått både 1 och 2 och det är nog på gång en 3a oxå.
När jag gick den så fick vi spela in film när vi undervisar och så fick vi massa skojiga hemuppgifter som fick en att tänka till lite i sin undervisning och bemötande av olika elever i olika situationer.
Jag har alltid haft det tufft teoretiskt men detta var roligt och jag kände mig faktiskt ganska duktig :)

Snart kommer eleverna så det är dax att sätta fart

Ha en bra dag och ett fortsatt trevligt lov så ses vi
Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0