Onsdag

I förmiddags så hade jag övning med 2HH och vi red ut i skogen och pulsade i snön.
Blev lite offroad ibland hehe följde älgspår och vips så kom det tre stycken springande rakt framför oss.

Nu tar jag över här för att Travsara är lite för seg på det här med att blogga. Vi utforskade iallafall den stora regnskogen - Travsara på en stor korsning mellan elefant och svensk ridponny (Yoggi), Sandra på en räserälg (Surfinia), Sara på den trogne springaren (Zebb) och jag på en liten åsna (Anna). Färdmedlena (havremopparna) skötte sig utmärkt efter lite tankning med havre innan tigerjakten, och vi var mycket nöjda :)

Fortsätter på Travsaras början, somsagt kom tre älgar springandes rakt emot oss, men hoppade över med god marginal från Yoggis huvud :) Så vi klarade oss helt smärtfritt. (Ta inte detta fullt seriöst nu, för allt är inte helt sanningsenligt). / Emma <-

Nu får Travsara skriva igen:

Jag hade Linda från NP4 på eftermiddagen, vi körde Orion på flisen först och sen fick hon prova att rida honom i ridhuset. Det gick jättebra:)
Gamlingen är ett säker kort som vanligt.





 / Travsara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0