Torsdag

Idag kom Ellen och hjälpte oss med mockning på morgonen och sedan kom Emilia och Philip ner och hjälpte till. Ellen gick sedan på lektion och vi andra körde och red.
Jag körde Ödla som ska igång ordentligt efter hennes hovskada. Hon kändes jätte fin den lilla köttbullen. Emilia red Quinta och det gick bra det med.
Grabbarna körde Jagette och Lady värmde GP och sedan körde dom på rakan. Rapporten därifrån var bra. Niklas var nöjd med Jagette och hon svarade ordentligt när Philip och Lady kom upp utvändigt. Lady var fortsatt fin och jag citerar Philip - Jag fick ligga raklång!
Efter det körde jag och Niklas Blomman och hon sköter sig fortfarande super bra.
Emilia skrittade ut på Pucken en sväng.

I morgon är det städning och körning av Blomman som står på schemat. Sedan är det Julbord för all personal på eftermiddagen.

Ikväll åkte jag och Jenny iväg med en busslast elever till pulkabacken i Västerhaninge.
Vi hade laddat upp med pulkor stjärtlappar,sopsäckar och glatt humör.
Hade glömt hur roligt det är och barnasinnet ska man ju ha kvar så länge det går har jag hört....
Tack alla som var med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0